Меню

Біологія 6 клас

      Дорогий шестикласнику! Ми розпочали дистанційне навчання, яке буде відбуватися в синхронному та асинхронному режимі.
На попередньому уроці ми працювали в Googl Meet і опрацювали тему "Одноклітинні водорості". Тож переходьмо до засвоєння нової, не менш цікавої і захоплюючої теми!


29.11.2021
Тема: "Губки"
1. Опрацюй матеріал параграфа 18.
2. Переглянь відео пояснення, яке допоможе тобі у засвоєнні матеріалу.

3. Зроби опорний конспект з даної теми.
4. Виконай тести за посиланням: Тестування

29.11.2021
Тема: "Одноклітинні твариноподібні організми"
1. Опрацюй матеріал параграфа
2. Переглянь відео пояснення, яке допоможе тобі у засвоєнні матеріалу.

2. Виконай вправу (кросворд) за посиланням: Кросворд
3. Перейди за посиланням і виконай лабораторне дослідження. Усі завдання та пояснення подано в інструктивній карткі: Інструктивна картка


11-13.10.2021
Контроль знань з теми "Клітина - найменша структурно-функціональна одиниця живого"
1. Повторіть матеріал параграфів 5 та 10.
2. Перегляньте відео, що допоможе вам пригадати основні поняття даної теми.
3. Виконай тестові завдання за посиланням (натисніть на синій напис): Тестування
"Будова клітини"





19.04.2020
Практична робота: "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування у певних умовах"

      Виконайте практичну роботу за інструктивною карткою поданою у посиланні:
Інструктивна картка
    Під час оформлення роботи використовуйте інформацію подану в інструктивній карткі нижче. Також у таблицю внесіть інформацію про Вашу улюблену кімнатну рослину (тобто охарактеризуйте її тим-же самим чином як і ті, що подано в документі).

12-14.04.2021
Тема: "Покритонасінні (Квіткові) рослини"
1. Ознайомтеся з матеріалами поданими в документі за посиланням: Теоретичні відомості
2. Виконайте і завдання, які є в документі.
3. Переглянь відео-поснення:

4. Виконай тестові завдання за посиланням: Тест "Покритонасінні"




18-20.01.2021
Тема: "Листок. Будова та основні функції"
1. Опрацюй матеріал параграфів 28-29.
2. Ознайомся з інформацією поданою документі за посиланням: Зовнішня будова листка
3. Переглянь відео та за його матеріалами склади опорний конспект.


4. Заповни таблицю на ст. 127 (підручник).
5. Перевір свої знання виконавши тест за посиланням: Тестування

01-02.11.2020
Тема: "Тканини рослин"
1. Опрацюй матеріал параграфа 22.
2. Ознайомся з інформацією та заповни таблицюму поданою документі за посиланням:
3. Переглянь відео:

4. Виконай завдання у друкованому зошиті на сторінці 32-33; 
5. Виконай тест за посиланням  Тестуванна з теми: "Тканини рослин"
     Зверни увагу, що при виконанні тесту потрібно вказувати власне прізвище та ім'я! Ті учні, які вказують фейкові імена та прізвища оцінюватися не будуть! Також зазаначаю, що на виконання дається лише одна спроба та обмеження у часі. Якщо ви заходите кілька разів - оцінюється перша спроба виконання. Будьте уважні та відповідально відностеся до виконання завдань!


01-02.11.2020
Тема: "Рослина-живий організм. Фотосинтез"
1. Опрацюй матеріал параграфа 21, 22.
2. Переглянь відео-пояснення до уроку.
3. Спробуй скласти тести за матеріалами параграфа.
4. Оформи таблицю на ст. 96 (підручник).
5. Виконай завдання у друкованому зошиті.



30.11.2020
Контроль знань: "Одноклітинні організми"
1. Вітаю тебе, дорогий шестикласнику. Ми знову переходимо на дистанційне навчання. Пам'ятай, що завдання потрібно опрацьовувати і виконувати вчасно! 
На сьогодні у нас запланована контрольна робота. 
1. Для того, щоб виконати роботу - перейди за посиланням: Контроль знань
Нагадую, що тобі дається лише 1 спроба на виконання, час також обмежений (до 02.11.2020), тому зосередься, налаштуйся та відповідально віднесись до роботи! Бажаю тобі успіхів!



19-21.10.2020
Тема: "Бактерії - найменші живі організми. Різноманітність та значення бактерій"
1. Опрацюй матеріал параграфів 11 та 14.
2. Ознайомся з інформацією поданою у посиланні та виконай відповідні завдання:
3. Переглян відео, яке допоможе тобі у вивченні даної теми та виконай тести за посиланням: 
 



Контрольна робота за ІІ семестр
Шановні учні! Роботу бажано виконати і здати до 22.05.2020. Виконуйте лише один варіант (варіант обирайте по спику: учні, які в алфавітному порядку стоять вище - виконують І варіант, ті учні, які в алфавітному порядку нижче - виконують ІІ варіант)



12.05.2020
Тема: "Сапрофітні та паразитичні гриби"
1. Опрацюйте матеріал параграфів 52, 53.
2. Перегляньте відео:

3. Виконайте завдання за посиланнями та надішліть результати на мою електронну пошту:
https://learningapps.org/view5110176


04.05.2020
Тема: "Істівні та отруйні гриби"
1. Перегляньте презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1cDRVuTUsNlOoHOiq8n_8YSeArMQI8N5l
2. Ознайомтеся з інформацією поданою у посиланні та виконайте відповідні завдання:
https://drive.google.com/open?id=1K2XDyW4NihyX-PTvfKQ9l91d9YJ0LIMi
3. Виконайте тести і надішліть результат.




27.04.2020,   28.04.2020
Тема: "Загальна характеристика та будова грибів"
1. Перегляньте відео:

"Царство Гриби"



2. Опрацюйте матеріал параграфів 47, 48.
3. Намалюйте шапинковий гриб та підпишіть його частини       (І рівень)
4. Запишіть спільні ознаки між грибами та ростинами, між грибами та тваринами.   (ІІ рівень)
5. «Так» чи «Ні»    (ІІІ рівень)
1.    Вегетативне тіло гриба називається мікологія
2.    Гіф – це окрема ниточка міцелію
3.    Ріст у грибів необмежений
4.    Наука, що вивчає гриби, називається ботаніка
5.    Гриби можуть розмножуватися спорами
6. Грибам властивий автотрофний спосіб живлення
7. Вищі гриби мають у складі грибниці багато клітин
8. Сапротрофи живляться речовинами живих організмів
9. Симбіонти взаємовигідно живуть з іншими організмами
10. Мукор належить до групи вищих грибів
11. Всі гриби - багатоклітинні організми
12. Особливістю  будови грибів є відсутність у їхньому тілі хлорофілу
13. Гриби та рослини належать до різних царств природи
14. Гриби ростуть до певного віку , як тварини
15. До сапротрофів належать гриби ,що живуть за рахунок відмерлих організмів
16. Гриби можуть вступати в симбіоз з деревами
17. Розмноження грибів відбувається тільки спорами
18. Надземна частина гриба називається – грибниця

6. Виконайте завдання подані у відео.   (ІV рівень)


14.04.2020
Контроль знань з теми: "Різноманітність рослин"
Виконайте різнорівневу роботу подану у документі:
https://drive.google.com/open?id=1o_qWiiCslOhqSHtNDAoFD5ocJC3fvBaM


13.04.2020
Тема: "Значення рослин"
1. Ознайомтеся з інформацією, поданою у документі за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1MXkY33Zr95Hb4mH9EqZv8rC3QpnwZhlR
2. Перегляньте відео:

"Значення рослин"


3. Виконайте завдання подані у документі
4. Перегляньте відео-цікавинку:

"10 унікальних рослин"





07.04.2020
Практична робота: "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування у певних умовах"

      Виконайте практичну роботу за інструктивною карткою поданою у посиланні:
https://drive.google.com/open?id=17Q0YmH_RcoMdmQsVAV4ULxgazLihiQS6
    Під час оформлення роботи використовуйте інформацію подану в інструктивній карткі нижче. Також у таблицю внесіть інформацію про Вашу улюблену кімнатну рослину (тобто охарактеризуйте її там-же самим чином як і ті, що подано в документі).


06.04.2020
Практична робота: "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин"

Виконайте практичну роботу за інструктивною карткою поданою у посиланні:
https://drive.google.com/open?id=1PBITj-qXunUBvN-uk_oBHRVVisIUXsom


24.03.2020

Тема: "Екологічні групи рослин"
1. Ознайомтеся з матеріалами поданими в документі за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1pOSDdRWtjV8vZibd6rPYn0fS7y3TsdD7
2. Виконайте усі завдання, які є в документі.


23.03.2020

Тема: "Покритонасінні (Квіткові) рослини"
1. Ознайомтеся з матеріалами поданими в документі за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=17GtMSsVdqJpsqRTs7CqCjQ1bdPQDHQOX

2. Виконайте усі завдання, які є в документі.


19.03.2020

      Дорогі шестикласники! 

            Якщо ви не боїтеся труднощів і бажаєте ще більше поповнити свої знання, пропоную до вашої уваги матеріал, який буде для вас корисним і допоможе у виконанні різноманітних завдань! Вам необхідно перейти за посиланням та ознайомитися з інформацією і виконати необхідні завдання! Бажаю успіхів!
Тема: "Плауни. Хвощі"
https://drive.google.com/open?id=17YNJn9bfPFb4iAQIujyDr2zcTmUEniqX
Тема: "Голонасінні"  
https://drive.google.com/open?id=1f3da86v5dH22vHhscKLrt8NTxN_DpNx1


17.03.2020
Тема: "Голонасінні"
1. Опрацювати параграф 42 ст. 186-189;
2. Розгляньте малюнок:


3. Виконайте онлайн тестування за посиланням
4. Заповніть таблицю ст. 189


16.03.2020
Завдання для дистанційного навчання:
1. Опрацювати матеріал з підручника за темою: "Хвощі. Плауни"
2. Виконати Лабораторну роботу №12 (лабораторний зошит ст. 47-48).
Діти, які не мають зошитів, виконують лабораторну роботу у робочих зошитах за посиланням:

3. Переглянути відео:


4. Вставте пропущенні слова
  1. Життєвий цикл вищих спорових рослин складається з чергування двох поколінь - …..
  2. На спорофіті утворюються спороносні органи - …
  3. У спорангіях утворюються …
  4. Рослини, у яких однакові за розміром спори, називають ….
  5. Рослини у яких спори різні за розміром називають …
  6. Дрібні спори називають - ….
  7. Великі спори називають - …
  8. Із спори виростає …
  9. На гаметофітах розміщуються статеві органи двох типів: чоловічі ……,  й жіночі …….
  10. В архегоніях утворюються ….., а в антеридіях - …..
  11. Унаслідок злиття двох гамет утворюється ….
  12. Із виходом на суходіл рослинний світ  розвивався за напрямом переважання в життєвому циклі  нестатевого покоління - …


1 коментар: