Меню

Хімія 8 клас

Доброго дня, дорогий восьмикласнику! Ми розпочинаємо дистанційне навчання! Бажаю тобі успіхів і натхнення!
    Головне - виконуй і здавай завдання вчасно!

27.11.2021
Тема: "Йонний звязок"
1. Опрацюй матеріал параграфів 13-14
2. Переглянь відео:
3. Оформи у робочому зошиті опорний конспект з даної теми.
4. Виконай завдання:

1) Укажіть хімічні формули, які належать йонним речовинам: СО2, O2, Al2O3, NH3, Na2S, HCl, BaF2, Fe. Поясніть свій вибір.
2) Напишіть формули йонів, із яких складаються:
  • а) оксиди ZnO, Cr2O3;
  • б) основи LiOH, Ba(OH)2.
3) Складіть формули сполук, що утворені такими йонами:
  • а) Ag+ і O2-;
  • б) Sr2+ і ОН-;
  • в) Al3+ і NO-3;
  • г) Na+ і PO3-4.


 
26.11.2021
Контроль знань з теми: "Періодичний закон і періодична система. Будова атома"
Дорогий восьмикласнику! Я переконана, що ти чудово засвоїв дану тему. На попередньому уроці (який відбувався в Google Meet) ми підготувалися до виконання вправ, тож тепер час перевірити твої знання.
Виконай контроль знань за посиланням: Контроль знань
Я бажаю тобі успіхів і гарних результатів!


Тема: "Ковалентний полярний і неполярний зв'язок"
1. Опрацюй матеріал параграфів 15.
2. Переглянь відео:
3. Виконайте тест за посиланням: Тестування


21-23.04.2021
Тема: "Хімічні властивості основних клаів неорганічних сполук"
1. Ознайомтеся з матеріалом, який подано у документі за посиланям:
Теоретичні відомості
2. Виконайте  завдання подані в документі.

25-26.04.2021
Тема: "Солі. Властивості солей"
1. Опрацюй матеріал параграфа 32 (П.П. Попель).
2. Переглянь відео та зроби за його матеріалами опорний конспект.

Хімічні властивості солей


3.  Виконай тест з даної теми за посиланням: Тестування



14-15.01.2021
Тема: "Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Стала Авогадро"
1. Опрацюй матеріал параграфа 19 (П.П. Попель).
2. Переглянь відео та зроби за його матеріалами опорний конспект.

3. Пройди тестування за посиланням: Тестування


08-09.12.2020
1. Опрацюй матеріал параграфа 18.
2. Переглянь відео:

     Діти, підкреслюю, що атом - електронейтральна частинка, тобто атом не має заряду. Атоми простих речовин також є електронейтральними. Однак складні речовини, що складаються із різних атомів - мають невеликі заряди (позитивні та негативні).
     Зазначимо також, що ступінь окиснення - це умовний заряд атома в речовині, який є цілим числом.
      Важливо пам'ятати, що сума ступенів окиснення всіх атомів в речовині дорівнює нулю. Ступені окиснення позначаються вгорі над символом хімічного елемента арабськими числами з певним знаком (+ або -). 
      Ось тобі маленька підказка: деякі ступені окиснення (особливо металічних елементів та деяких інших груп атомів) ти можеш знайти у таблиці розчинності, яка знаходиться на останній сторінці підручника.
 3. Виконай тест за посиланням: Тестування
      Зверни увагу, що при виконанні тесту потрібно вказувати власне прізвище та ім'я! Ті учні, які вказують фейкові імена та прізвища оцінюватися не будуть! Також зазаначаю, що на виконання дається лише одна спроба та обмеження у часі. Якщо ви заходите кілька разів - оцінюється перша спроба виконання. Будьте уважні та відповідально відностеся до виконання завдань!




01-02.12.2020
Тема: "Ковалентний полярний і неполярний зв'язок"
1. Опрацюй матеріал параграфів 15,16.
2. Переглянь відео:
3. Виконайте тест за посиланням: Тестування




20-21.2020
Тема: "Розподіл електронів у атомі"
1. Опрацюй матеріал параграфів 6,7.
2. Переглянь відео-пояснення та виконай відповідні завдання.
3. Виконай тестування за посиланням: Стан електронів у атомі



К
онтрольна робота за ІІ семестр

Шановні учні! Роботу потрібно виконати і здати до 22.05.2020
Контрольна робота за ІІ семестр


12.05.2020
Тема: "Розвязування хімічних вправ"
1. Виконайте завдання за посиланням:
https://learningapps.org/view6542452
https://learningapps.org/view6516451
https://learningapps.org/view11445848

05.05.2020,     07.05.2020
Тема: "Вплив хімічних сполук на довкілля та на організм людини"
1. Перегляньте презентацію та зробіть за нею опорний конспект:
https://drive.google.com/open?id=1EvpACc6YHbKGug6QlfREun7fnUcI8w_j
2. Ознайомтесь з інформацією та виконайте різнорівневі завдання за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1AZwjsMSGYyS88kp0Mx2SJBM5hawDjcZ3



28.04.2020
Тема: "Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук"
1. Перегляньте відео-пояснення:

"Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук"


2. Опрацюйте матеріал параграфа 38.
4. Ознайомтеся з інформацією та виконайте завдання подані у документі:



21.03.2020,      23.03.2020
Тема: "Загальні способи добування оксидів, кислот, основ і середніх солей"
1. Перегляньте відео:

"Способи добування оксидів, кислот, основ і середніх солей"


2. Зробіть опорний конспект по даному відео та виконайте завдання подані у відео (І-ІІ рівень)
3. Виконайте завдання:    (ІІІ-ІV рівень)
Загальні способа добування оксидів, кислот, основ, солей » Народна ...



14.04.2020,    16.04.2020
Тема: "Хімічні властивості основних клаів неорганічних сполук"
1. Ознайомтеся з матеріалом, який подано у документі за посиланям:
https://drive.google.com/open?id=1B7ndzBJ1TMTzkRsO13MzxW2DUKjwXu47

2. Виконайте  завдання подані в документі.



09.04.2020
Тема: "Хімічні властивості солей"
1. Перегляньте відео:

2. Виконайте ланцюжки перетворень:

3. Підготуйте презентацію на тему: "Хімічний склад і використання мінералів"



07.04.2020

Тема: "Хімічні властивості солей"
1. Перегляньте відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=i1vposFVy6g
2. Опрацюйте матеріал параграфа, вивчіть правила.                    (І рівень)
3. Виконайте завдання:                                                                     (ІІ рівень)
4. Виберіть пари металів і солей, які дають аналогічний ефект, і запишіть рівняння їх взаємодії:
 а)AgNO3 і Сu;        б)  Са і ZnСl2;         в) МgSO4 і Fе.            (ІІІ рівень)
5. Обґрунтуйте явище, зображене на малюнку. Складіть рівняння відповідної реакції.        (VІ рівень)





26.03.2020
Тема: "Солі: їх склад і назва, властивості солей"
1. Ознайомтеся з матеріалом, який подано у документі за посиланям:
https://drive.google.com/open?id=17IvABsL5t3XDC7q9VnpdViOZKypqhOUE
2. Виконайте різорівневі завдання подані в документі.


24.03.2020
Тема: "Хімічні властивості амфотерних оксидів і гідроксидів"
1. Ознайомтеся з матеріалом, який подано у документі за посиланям:
https://drive.google.com/open?id=1_8c63J6Q6A25_9NAEEEW_6VtdNqxiql-
2. Виконайте різорівневі завдання подані в документі.


19.03.2020
1. Дорогі восьмикласники! Якщо ви хочете вдосконалити свої знання і не боїтеся труднощів - тримайте додаткові завдання (зайдіть на посилання та письмово виконайте роботу). Бажаю успіхів у виконанні!
https://drive.google.com/open?id=1A4VlQo-ZdcwyGTvWlUXC_sGIs5_wurxH


19.03.2020
Тема: "Оновні класи неорганічних сполук" - перевірка знань
1. Повторити правила та хімічні властивості основних класів неорганічних сполук.
2. Виконати завдання по варіантах





17.03.2020
Тема: "Розвязування розрахункових задач"
1. Опрацювати матеріал параграфа 31 (ст. 169-174)
2. Виконати завдання № 246, 247 (ст. 174)
3. Переглянути зображення з прикладом розвязання задачі та виконати задачу № 252 ст 174

1 коментар: